blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

May 7, 2010

passport dah siap!

assalamualaikum.
hoi hoi hoi.. *rindu kt shahir. AF MASUK Shahir pliz.. haha*
awal-awal dah melalut ni.

hari ni saya pg Jabatan Imegresen kt Lumut.nak buat passport.heee ~
kat sbelah bangunan tu ade satu dewan.kat dewan tu ade karnival PC Fair.
xpenah pg PC Fair kot..haha.so,celcom amik kesempatan bukak lori diorg kt sane.hehe.
jumpe Megat tngah kerja.hahah..
saya xpegi pon PC Fair.mak xbg pegi..then ikot mak pegi buat passport.hoho..alhamdulillah siap da passport saya. mak ngan saya je buat passport.sbb kitorg xde passport lg.ayah da ada passport dan still boleh guna lagi.passport siap dlm mase 2 jam lepas tu.disebabkan teruja ade passport,saya pon belek2 la passport saya.
terjumpe kt dalam passport tu. 'passport ini sah digunakan untuk semua negara kecuali Israel'.
baru hari ni saya tau kite xboleh pegi Israel.sape pon yg nak g Israel kan?? hahah ~

ni la passport baru saya.bau die wangi.hahah ~



da boleh fly pegi singapore.jom2!!


*esok pegi kursus kt bota.nak pg pekan skali.






6 comments:

-FiNaZ- said...

pasport tue guna nak pergi mana??

AwiEn said...

umrah insyaAllah.
:)

faten muhamad said...

nak ikut! haha :D

AwiEn said...

jom2!! :p

Megat Azfar said...

aik? ang jumpe aku?!! tidakkkkk

AwiEn said...

haha..
dari jauh aku da nmpak ko.

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen