blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Feb 6, 2011

Mommy's Power



assalamualaikum. hai hai semua. hari ni nak update cite pasal mak pulak. hari tu "ayah" kan? haha. semalam best sangat. satu rumah kena cir-bir. haha. cirit-birit lah! korang ape tau? satu rumah makan lauk orang kawin semalam. tapi kitorang tak makan lauk yang basi. datang-datang je, aku dah aim lauk daging merah. alih-alih, masa nak ambik lauk tu, mak lang aku cakap "jangan ambik ni. dah basi." ala, kacau betul la. basi la pulak. yang pelik, kitorang yang tak makan lauk basi pon, cir-bir jugak. adeeii sakit perut.


aku kena paling teruk kot? yang peliknya kakak-kakak aku yang lain sedap-sedap tido kat atas. aku yang dah nak tido pulak terjaga nak pegi toilet. haaaa. tak sukanya. aku nak tido, perut pulak meragam. =='


eh, takpe ke cerita pasal cir-bir kat korang ni? ngahaha. lantak la kan. blog aku. suka hati aku la! haha. mula-mula sekali je masuk toilet. pastu naik tido balik. belagak dah okey la tu. bila mata dah nak lelap, perut buat hal balik. lari turun bawah! hahaha. kakak aku sorang pon kena jugak. yang ni sampai nak termuntah skali. dia dapat pakej la tu. ngahaha. kitorang gilir-gilir masuk keluar toilet. dua-dua dah lembik dah. tapi aku extra lembik. sebab die dah tertido pon, aku still masuk toilet lagi. sampai pukul dua aku berjaga sebab layan perut ni. tak lalu betul. aku rasa semua yang pegi kenduri tadi, semua pon masuk keluar jamban. kesian jugak kat pengantin. kakak aku cakap, pengantin makan lauk basi. lagi kesian. dah la baru kawin. ish ish.



tepat pukul dua, aku keluar toilet, aku tengok kakak aku dah terlelap dah. aku jugak yang still sakit perut. tak boleh jadi. bila aku nak tido ni. aku naik atas, kejut mak aku.

aku : mak, sakit perut. banyak kali masuk keluar toilet.
mak : okeylah. baring sebelah mak ni.


elok je baring sebelah mak aku. sampai terlelap. takde dah sakit perut. kalau aku tau mak aku ade power camni, awal-awal aku dah baring dah. hahah. tapi biasanya macam tu la. bila ada sakit, dekat je dengan mak, mak tepuk-tepuk sikit, hilang dah sakit tu. aku rasa semua mak pon ada power macam tu. kan kan? hihi. bangun pagi ni, alhamdulillah, elok dah. tapi tak cukup tido la. ngantuk sikit sebab layan sakit perut semalam. haih.


kakak aku tanya
awien tak gerak akak pon semalam kan?
aku naik senyap-senyap semalam. tak gerak dia pon. heheh. sorry







2 comments:

Ilyana Abdul Wahab said...

ishhh...siannye dy...nseb bek ade mak ea? haha...XD

AwiEn said...

ha ah. heheh. sakit perut adeii :P

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen