blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jul 6, 2010

keje sekolah ku

assalamualaikum.
hari ni 6/7/2010.smlm 5/7/2010,kelas utk student uitm dah pon stat.
so,aku sbg student baru,terasa kekok dan peghak tengok student2 lain.
yela,kalau dulu......

pagi-pagi,nampak budak skola pakai baju putih,kain biru.
tapi skang berbaju kurung warna-warni mcm hari raya.tiada lagi baju sekolah mcm dulu-dulu.
nak kate aku rindu pada sekolah?? errr..tak nak jawab.

so,pagi semalam dgn bersemangatnya aku bangun awal utk ke kelas.tapi dgn entry aku smlm,
aku bgtau yang kelas batal.tapi mlm smlm aku dpt msg dari kwn aku.die ckp pagi td ade kelas.siap dpt assignment lagi.wah!! apakah?? baru first day kot.dah dapat keje skola dah?? terasa cuak sbb ponteng kls ade,dan rase cuak sbb akn dpt assignment pon ade.aku dah la student baru yg tak mengenal apa itu erti assignment! tiba2,dpt tau je yg dah dapat keje skola atau lebih dikenali dgn nama assignment.eh,assignment lah!! paham!

hari ini,dengan rasa malas,aku bersama-sama uni dan azureen berjalan lagi ke fakulti perakaunan. seperti biasa,kitorang mencari di mana letaknya kelas kitorg. jalan sini sana,berpeluh sana sini.akhirnya jmpe jgk.tp malangnye,lecturer xmasok kls.buat pnt aku je.
dah la kne bangun awal,berpeluh-peluh mencari kelas,tapi lecturer ponteng kelas plak.
kls aku yang kedua untuk hari ini.dan yang pertama lecturer masuk.hahah! eh,lecturer ke jgk.umur die 23 tahun kot.bleh panggil abg.mmg nak kena ketuk.dan kod subjek yg diajar ialah AIS.
hoi hoi.bkn ais ketul.tapi about komputer.lecterur ckp subjek ni boring,tapi sng nak score. dan buku programming harganye RM69. *mak,RM69 tau..awin kne beli buku ni.

lepas habis kls,dalam pukul 4 gitu,ade taklimat OBE lah plak.aku ingat lepas habis minggu orintasi,habislah segala taklimat.tapi ade lagi.OBE is standing for Outcome Based Education. aku tido time taklimat tadi.ni jela kot yang aku tau pasal taklimat td.hahaha!! lps habis taklimat, aku,uni dan azureen pg jumpe lecturer CTU.kelas yg kitorg ponteng smlm dan ade assignment.
berjumpalah kitorg dgn Ustaz Zahirwan.ustaz kelantan.hahah.klaka gile ustaz ni + die ckp kelantan lagi.dptlah assignment kitorg yg pertama dan pastinya bukan yg terakhir. =_=.

jadi,aku nak cerita skang ni.yg aku cuak dgn perkataan assignment.padahal mcm keje skola je.
tp sedikit lebih susah kot..

No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen