blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jul 30, 2010

RUMAH KE 3



assalamualaikum
naaa! aku update blog lah!
fyi,skarang aku ada kat hospital.admitted di hospital ipoh hari selasa hari tu.
eh2..ade orang-orang comel nak bertanya ;)

kenapa awin masuk hospital ni??
sebab batuk.doktor suspect paru-paru aku kene infection.doktor aku kate pneumonia la!
*hah? ape tu? adik beradik insomniakah??

bila awin admitted?

hari selasa 27 aribulan 7 tahun 2010 pukul 3 petang ;)

sape teman awin kat sane?
xde sape teman.duduk sorang2.mak ckp awin dah besar.xpayah berteman. =_='

ade sape-sape dtg lawat awin?
mestilah ade..huhu.
sape sape?? *org comel jump jump nak tau!
mak,ayah dan kakak. ;)
ok.kalau orang comel nak tanye lagi,sila comment kt blog aku ye.
dan setelah bosan mencapai tahap maximum,aku berjaya menghasilkan ini!


gamba ni xedit langsung ye.terbukti tangan aku mmg hitam =_=

okey.ubat aku masuk dalam badan through bende ni la.5 kali aku cucuk semata-mata nak buat bende ni je.doktor main tarik masuk jarum je tahu!!
eh??orang comel nak tanye lagi la!

sakit tak??
woi!! best lah!! T_T

macam-macam aku buat.aku duduk dlm bilik sorg2.bilik aircond yg membuatkan berkali-kali aku nak pegi tandas! malam-malam,nak tutup lampu pukul berapa pon xkesah.
akulah orang yg paling lambat tutup lampu time nak tido.dan menjadi orang paling lambat membuka lampu bila dah pagi! ahah

*malas pulak nak balik.suke lah dok sini! BHAHAHA*


No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen