blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Nov 8, 2010

pizza craving!




salam.
hai pembaca-pembaca yang comel.

-
-
-
-
-
-
-



eh eh. gambar atas takde kena mengena dengan apa yang aku nak cerita. saje je buat hiasan sekejap. hari ni aku nak cerita. tapi cerita pakai gambar je. orang cakap gambar menceritakan segalanya. kan kan? haha. so, based on gambar kat atas ni,korang rasa aku nak cerita apa?

atas bukit ada rumput, rumput panjang tak pernah lihat, rumput atas bukit, bukit yang cantik.hey!bukit yang cantik!
atas rumput ada aku, aku yang comel, xpernah lihat, aku atas rumput, rumput atas bukit, bukit yang cantik. hey! bukit yang cantik! ngahaha.korang tau lagu ni tak? lagu ni panjang lagi. tapi cukuplah aku merepek sampai sini je. gambar nak bercerita ni.


dua minggu lepas, kitorang buat girl's day out kat pizza hut. seronok!
so, gambar ceritakan segalanya.nyiahaha!!


1


2


3


4


5


6


7

haha. hangout berdua je. best sebab tak banyak hal. senang bincang same same. kan kan?
okey. next girl's day out bila? ngahaha!


No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen