blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 12, 2010

Selamat Datang Cinta Baru!!



hai hai korang.hari ni aku nak cerita tentang CINTA! wah, sejak dua menjak ni asyik cerita pasal cinta je, ada yang baru ke? haha. tak ada apa-apa yang baru tentang cinta. cinta tu ape? cinta tu buta. cinta itu menyakitkan! cinta tu sesuatu yang indah!cinta tu bla bla bla.okey. takpela wahai pembaca-pembacaku tersayang. korang pernah tak ingat someone, lepas tu senyum-senyum sorang-sorang macam orang gilo! hahaha. kalau korang penah rase, orang cakap itu C.I.N.T.A!! jeng jeng jeng! orang cakap, bukan aku yang cakap. heheh.

aku penah jugak rasa macam tu. tapi aku selalu syok sniri je.haha. senyum-senyum, ingat something yang sweety sweety pie yang jadi, peluk-peluk tumbuk-tumbuk bantal. haih haih. itu semua kenangan masa aku kecik-kecik dulu. ewah. kecik masa bila pulak la kan. masa aku sekolah dulu-dulu. biasa la puppy love dalam kalangan budak-budak sekolah macam aku.tambah-tambah lagi bila baru mula-mula couple. amboi bukan main lagi. henset 24 jam kat tangan uoooollss. itu dulu, bukan sekarang.hihi.

skarang ni aku nak tanya korang. dengar sini! haha. seronok ke ade boyfren, girlfren? seronok? tak? seronok ke tak? kalau tanya kat kawan-kawan aku ni, mesti ade yang jawab best! dan ada jugak yang jawab bosan. tahniah pada korang-korang yang seronok dengan cinta. yang bosan dengan cinta, takpe jangan sedih-sedih bagai nak rak. haha. ala, kalau kawan-kawan aku, baru je clash, senang-senang je dah dapat yang baru. aku pon kadang-kadang pelik bin hairan. nangis bukan main lagi, pastu dah ade yang baru. ketuk baru tau!

bukan senang nak jumpa lelaki yang betul-betul baik. semestinya kita sebagai seorang perempuan atau lebih dikenali sebagai wanita, (eceh!) nak kan seseorang yang memenuhi citarasa kita. kan kan? mana perempuan ni? haha. lelaki pon tak kurang jugak. diorang pon ade ciri-ciri pilihan. kalau aku, aku memilih lelaki yang...... (wah! nak share ni) lelaki-lelaki, sila ambik perhatian. hahahah!

❀ tak mengongkong aku *ingat aku ni isteri kau?!*
❀ yang baik
❀bersopan-santun berbudi bahasa
❀ tak selekeh, kemas
❀ rambut potong pendek-pendek *kalau nak panjang, jaga elok-elok.haha*
❀ kuku sentiasa pendek!
❀ bila keluar dengan aku, tak berseluar pendek, pakai kasut (lebih cantik sandal)*bukan selipar
❀ ouh, itu je kot. *woi, tak kawin la kau! HAHA*

main-main je ni.tapi ciri-ciri yang aku nak, lebih kurang macam tu la. jangan lepas ni, ade orang yang tanya-tanya aku sudah la eh. haha. ini sebagai contoh dan sesuka hati aku dalam blog ni. tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah tiada. *kena mengena ke?*



yang dah clash pulak, korang tak payah nak nangis beria-ia sangat. sebab aku jamin, tak sampai sebulan, Selamat Datang Cinta Baru! kalau korang jumpa someone yang korang jamin dapat happykan korang, tahniah sangat-sangat. tapi lain pulak bagi aku. kalau aku dah jumpe someone yang terlalu baik buat aku, aku sangat susah untuk lupakan dia. wah! sapa eh? sapa eh?haha. macam cerita rumput aritu pulak. dah jumpa yang sempurna, jangan cari yang lebih sempurna lagi. sebab mungkin kita tak akan jumpa yang lebih sempurna.

*kesan luka cinta lama tak sembuh lagi, mana boleh nak datang cinta baru!*

selamat malam cinta!







No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen