blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 19, 2010

Soalan Nombor Lima Belas




Day 15 : Put you iPod on Shuffle : First 10 songs that play




ingat aku orang kaya ke senang-senang nak dapat iPod. bukan boleh beli kat kedai runcit. "abang abang, nak iPod sebijik. bungkus elok-elok eh. takut calar." haih. mimpi la nak dapat iPod. mak ayah aku bukan orang kaya nak kasi anak dia senang-senang dapat iPod. jadi, disebabkan aku takde iPod, nak shuffle lagu pon tak boleh. haha. hari ni entry pendek jela eh. nak cite ape kalau aku memang dah takde iPod? aku pinjam gambar iPod dari google sebab nak bagi entry aku nampak panjang.heheh.

take care readers

*bape banyak perkataan iPod dalam entry ni?*






No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen