blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 12, 2010

Soalan Nombor Sembilan




Day 09 : Something you were proud in the past few days


gambar dari mr. google


Baru-baru ni, result student-student UiTM dah keluar. so, ramai yang share-share result diorang.sharing is caring kan? hehe. aku terlepas saat-saat gembira tu. sebab aku dah extend study and aku tak ambik exam skali dengan student-student yang lain. okey. jadi dengar cerita classmate aku ramai yang dapat pointer 3.5 and above. that's why aku bangga dengan classmates aku. hahaha. itu la perkara yang aku banggakan dalam beberapa hari yang lepas!!

tapi, dalam berasa bangga, aku jugak rase sedih. sebab aku tak dapat memiliki pointer!! sebab aku tak ambik exam aritu la. haha.*memang la kau takde pointer! sebab tak ambik exam!* seronok dengar kawan-kawan share pointer masing-masing. tambah-tambah yang dapat anugerah dekan. macam senang je diorang nak dapat dekan. aku rase sume subjek susah,terutamanya perakaunan! *sigh

ade lagi ni, dalam perasaan bangga aku jugak, aku terasa diri ni terlalu kerdil berada dalam kalangan classmates aku yang lain. diorang pandai-pandai kot! terasa macam diorang ni sume besar-besar, lepas tu aku sorang je cinonet dalam kelas tu. korang dapat bayangkan tak? haha!! gila! merepek-repek bayangan camtu. tapi betul!! inilah perkara yang telah membanggakan aku beberapa hari yang lepas. walaupun aku tidak tersenarai sekali, aku cukup bangga dengan kawan-kawan aku. tahniah semua! keep it up okey! nex sem buat lagi dan lagi dan lagi! ouh, rindu korang! aku memang confirm extend sem lagi.....

*langit-langit aku berdarah la.macam mane nak berhentikan darah ni eh? asyik telan darah je.nak termuntah dah aku. darah memang tak sedap!*

bye bye!

No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen