blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 10, 2010

Soalan Nombor Enam




Day 06 : Favourite super hero and why

hai. hari ni aku nak share favourite super hero aku dan kenapa ia menjadi kesukaan aku. erm, kalau dah besar tagun ni, aku dah tak minat sangat tengok cerita-cerita super hero. tapi sebab aku dah kena jawab soalan nombor enam hari ni, aku kena ingat balik super hero ape yang paling best. haha. masa kecik kenit-kenit dulu, aku suka tengok cite dragonball, tapi aku tak paham apa. sampai la skarang aku tetap tak paham jugak cerita dragonball. so, aku TAK NAK pilih Goku la.

FAVOURITE SUPER HERO AWIEN ADALAH

jeng jeng jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

yeah! BATMAN!


kenapa Badman? eh?Batman la!Bad tu jahat.Bat tu kelawar.hahaha. kenapa aku suka sangat dengan batman? sebab dia boleh terbang. skarang dunia dah maju. harga barang semua dah naik. minyak dah naik. aku naik minyak.haha. so,jika ada nya Batman aku ni, aku tak payah susah-susah berpeluh ketiak nak pakai kereta. Super Hero aku boleh terbangkan aku ke mana saja aku nak pegi. best ke tak best ade super hero? best an an? ngahahaha.

Tambahan lagi, Batman aku aktif pada waktu malam. sebab siang die tido. kelawar kan suka membuta pada siang hari dan aktif pada belah malam pula. korang tau ke tak? boleh la google pasal kelawar. aku tak google pon. aku balun je ape aku nak taip. blog aku, suka hati aku la kan? nyiahaha. super hero aku sama dengan aku. sebab aku pon aktif pada malam hari. siang aku tido lebih sikit. haha.sikit je tak banyak. selain itu, senang la aku nak terbang dengan Batman aku malam-malam, sume orang tido. so,takdela kitorang keluar paper muka depan esok pagi.
"Batman Bermasa Teman Wanitanya". kan ke susah aku nak jawab dengan media. melalut dah banyak sangat ni. tu la, sape suruh tanya soalan yang mencabar daya imaginasi aku kan? haha







No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen