blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 8, 2010

Soalan Nombor Empat



Day 04 : A habit that you wish you didn't have

heeeyaa!! I'm back. Assalamualaikum. hai semua. Alhamdulillah kesihatan aku bertambah baik, so aku ambik kesempatan ni untuk update soalan yang dah berhari-hari tertunda nak kena jawab. kalau kira-kira lebih seminggu jugak. syukur alhamdulillah aku diberi kesihatan kembali.

okey! back to the question.

A habit that you wish you didn't have



OMG! *ouh, memang gila!* comel dan kau sangat cantik wahai ice cube. kalau dapat gigit-gigit ni, kruk krap wah!!! best sangat!

ni lah habit yang aku nak sangat hilang dari hidup aku. tapi aku tak boleh nak control. setiap hari mesti nak kena gigit ais walaupun sikit. ouh, penyakit ape la ni. nak kata ais ni sedap, takde pulak la rase manis, tawar jugak. maybe best sebab bunyi kruk krap sampai aku tak boleh cover nak gigit ais batu. mak ayah aku marah gigit-gigit ais ni. memang ramai orang cakap, gigit ais batu tak elok. kenapa eh? sapa tau? sapa tau?! bagitau aku kenapa tak elok?



korang tengok ni. aku dapat dari fanpage Kami Suka Kunyah Ais Bila Air Dah Habis.
betul ke nanti menjadi masalah kepada wanita masa nak bersalin. rujuk doktor pakar mane korang ni weh? doktor aku tak penah bagitau aku pon. heheh. kunyah ais perut boleh jadi buncit? ngahaha. gelak guling-guling jap. aku tengok kat luar sana ramai pakcik-pakcik yang tak gigit ais. tapi perut sedia melimpah dah. boleh buat tayar spare. kihkih. *jahat la korang! tak baik cakap camtu tau. nyiahaha.

yang last skali tu aku rase sangatlah menipu kan. biasa kita dengar susu boleh kuatkan tulang. tapi kali ni ais boleh kuatkan tulang. merepek sangat dah tu. hihi. vitamin ape yang ade dalam ais korang tu sampai boleh kuatkan tulang? camtu makcik pakcik yang dah tua tak payah susah susah nak beli susu Anlene dah. buat je ais batu sniri kat dalam peti ais kat rumah tu. sebab ada orang cakap ais boleh kuatkan tulang. huahahaha.


untuk tatapan je. nak basahkan tekak korang tak dapat la. kalau korang terer,amik sniri.


eh? ais kacang? haha. ais jugak kan?
byebye!

No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen