blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 13, 2010

Soalan Nombor Sepuluh




Day 10 : Songs you listen to when you are happy, sad, bored, hyped, mad


nak jugak letak gambar dari mr. google ni kan.haha


for your information, aku bukanlah seorang yang peka dengan dunia luar. so, lagu ape yang best-best dan baru-baru skarang ni, aku memang lambat sikit tau. orang lain dah lama tau, aku baru sebok-sebok nak download.hehe.

masa aku happy
✼ Bruno Mars- count on me
✼ apa-apa lagu yang ada kat radio. aku dengar je

masa aku sedih
✼ Eren -pelengkap hidupku
✼ Dadali- disaat ku mencintaimu
✼ Alif Satar- cukup indah
cukup la kalau nak buat aku nangis bila aku dengar lagu-lagu ni.sobsob ;(

masa aku bosan
✼ semua lagu yang ada dalam henset aku
✼ tukar-tukar channel radio sampai aku dapat dengar lagu yang best

masa aku tengah hyped
gila? aku tak dengar lagu time ni. -.-

masa aku tengah marah
aku tak dengar lagu jugak. aku dok tahan marah. kembang kempiskan hidung.


lagu apa yang baru-baru skang eh?

No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen