blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Dec 14, 2010

Soalan Nombor Sebelas




Day 11 : Another picture of you and your friend


gambar lame ouh. ni time aku tembam-tembam. skarang dah kurus sebab tak bape nak sehat


❤ gambar ni aku dengan salah sorang kawan yang paling rapat dengan aku. nama dia ila. kitorang kenal dari kecik lagi. main dari pagi sampai petang same-same. aku rindu masa dulu.

❤ dia lah tempat aku mengadu semua cerita-cerita aku. dari A sampai Z dia tau. mungkin lah kot. haha. sebab ape-ape secret aku, dialah orang first yang aku bagitau. ila, skarang aku ada cerita nak cite kat ko. bila ko balik? ;(

❤ ila seorang yang cukup cantik. sudahlah cantik, baik pulak tu. kalau aku keluar jalan-jalan dengan dia, mesti kene tackle. bukan aku, tapi dia. HAHAHA. dah lama tak keluar same-same. aku rindu ko ila.

❤ skarang kitorang dah susah nak jumpa. sebab ila dah sambung belajar. dulu dia yang susah nak jumpe aku, sebab aku masuk belajar. skarang, aku dah extend sem, cuti berbulan-bulan. tapi, ila pulak yang takde. rumah kita tak jauh pon, bila la ko nak balik ni ila? ;(

❤ lastly, I wanna tell you that...I love U. aku rindu gila dengan ko skarang. kalau ko baca ni, diam-diam sudah la eh ila. malu aku nanti. hikhik.











No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen