blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jan 6, 2011

Soalan Nombor Dua Puluh Dua






Day 22 : What makes you different from everyone else



ini la aku pada dua tahun yang lepas


hai hai. hope korang semua sihat wala'fiat hari ni. sepatutnya soalan ni aku jawab semalam. tapi semalam aku demam lagi. tak dapat nak update blog. so hari ni aku akan bagitau ape bezanya aku dengan orang lain. semestinya aku adalah aku. kau adalah kau. tak ada aku yang lain. aku ada satu je dalam dunia ni. aku bersyukur dan happy sebab aku dijadikan sebagai aku. haha. belit-belit dah ayat aku ni. aku sniri pon tak paham nak baca. takpe la. kita straight to the point sebab mukadimah entry ni pon dah panjang melebar. ngahahaha.


aku adalah someone yang sangat pendiam bila aku tak kenal dengan orang. muka pon nak cover cun je kan. tapi bila aku dah kenal dan rapat ngan someone, aku menjadi someone yang kecoh gila. mulut pot pet pot pet. cakap tak cover cun. annoying gila la aku ni. haha. korang nak kawan dengan aku ke? tapi aku rasa, aku adalah someone yang berkawan dengan semua orang. aku tak memilih nak kawan dengan siapa. sebab make friends tu best! kita boleh kenal pelbagai jenis orang. but, kalau kawan tu ade perangai yang tak baik, janganlah ikot. mana yang baik, kita follow la. kan kan?


aku seorang yang cepat kesiankan orang. tak boleh tengok orang menangis. tapi aku tak pandai nak pujuk. haha. dah la cepat kesian, tambah pulak tak reti pujuk. memang tak dapat buat ape la. time skolah dulu, time tu tingkatan tiga. kawan baik aku menangis dalam toilet. tapi aku tak tau ape sebabnye. aku try la pujuk. aku cakap janganlah nangis. pastu dia nangis-nangis then dia marah aku. " ko pegi la balik kelas!" bapak gila terkejut aku. aku pulak yang menangis lepas tu. hahaha =='. lepas tu kan, aku tak reti pakai make up (boleh gelak kalau nak gelak). berbeza dengan girls lain. diorang siap pakai eye shadow, smoky eyes la. aku memang tak reti. kalau setakat calit eye liner bawah and atas mata tu aku reti la. yang lain-lain aku belum belajar lagi. tapi kadang-kadang aku prefer face aku without any make up. cuma tempek bedak sikit je. lepas tu lip bum sikit kat bibir. sebab bibir aku sangat kering. tapi lip bum tu tak tahan lama. sebab aku suka lap bibir aku lepas tu. kehkeh.


then, aku ni jenis yang memilih bila nak makan. tapi aku rasa berat aku berat jugak. haha. cuma lately, berat aku menurun. sebab asyik demam je kot. tak larat nak makan. kalau kat rumah, ayah aku beli lauk ikut perut ayah aku je. hehe. kalau aku tengok tak sedap, memang aku tak makan. tapi dah lama jugak aku tak buat macam tu. skarang aku balun jugak. maybe lauk-lauk dah sedap kot. nyiahaha. selain tu, aku adalah seorang budak yang agak degil. agak ke sangat eh? aku tak tau la. tapi degil la, tak nak dengar cakap. aku suka sangat tido. tambah-tambah bila hujan. kalau tak hujan pon, aku tido jugak. hehe. hobi aku tido dan makan. tapi kalau offer tido dengan makan, aku pilih tido dulu. lepas tu baru makan. hahaha. tak senonoh punya pompuan!




aku jugak suka berjalan-jalan. kadang-kadang, mak ngan ayah aku keluar malam, aku mesti nak ikot. sebab dah sehari duduk rumah tak keluar-keluar. even aku ikot, cuma duduk dalam kereta je. hihi. kebiasaannye perempuan mesti suka shopping kan? yup! aku memang suka shopping. tapi takdelah tahap shoppaholic. biase-biase la. sebab aku takde duit. sob sob sob. kalau nak bagitau ape bezanya aku dengan orang lain, sampai bila pon tak kan sudah. aku rase tu jela kot yang aku boleh share kat sini. tak semua boleh aku bagitau. haha. okey, bye bye guys!








No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen