blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jan 4, 2011

Soalan Nombor Dua Puluh Satu




Day 21 : A picture of something that makes you happy


ahai..ehei..ohoi.. hari ni kena jawab soalan 21. yes yes. dah nak sampai target dah! walaupun banyak kali tunda jawab soalan, tapi aku akan cuba habiskan jugak. lagi sembilan soalan. haha. korang ingat 9 tu sikit? banyak tau tak. berpeluh jugak nak tunggu habis cabaran ni.



untuk soalan ni, jawapan aku adalah gambar family aku. ade mak, ayah, kakak-kakak dan adik. ape-ape pon, aku mesti ingat kat mak ayah aku. lepas tu adik-beradik. tambah-tambah lagi adik-beradik aku semuanya perempuan. seronok sangat bila kumpul ramai-ramai. haha. aku rase takat ni je aku jawab soalan ni. tapi aku nak sambung dengan cerita lain. disebabkan aku malas nak buat entry baru, aku nak gabungkan dengan entry ni. sebab bende ni pon berkaitan dengan happy jugak. hehe


4 Januari 2010
hari ni aku ada appointment dengan doktor kat hospital ipoh. then, macam biasa aku kena cek darah. aku happy and bersyukur sangat sebab blood count aku better than minggu-minggu sebelum ni. dalam entry soalan nombor 18, salah satu plan/dreams/goals aku, aku tak nak transfuse darah lagi. alhamdulillah, darah merah aku cukup and aku tak payah transfuse darah esok! kalau dulu every two weeks, aku kena buat transfusion. dah dekat 3 bulan jugak kot. but today, no need to do the transfusion! blood count aku ada peningkatan dan aku harap & berdoa supaya aku tak perlu transfuse-transfuse darah lagi lepas ni. insyaallah. mintak jugak korang doakan untuk aku. boleh kan? kan kan? *wink!


okey.mula-mula happy tunjuk muka senyum manis.


lepas tu muka gedik


lepas tu tunjuk gigi tak lawa


lepas tu pegi ipoh parade tengok movie hantu kak limah. okey kesian sangat sebab baru dapat tengok. haha. till here then, take care! bye bye..





No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen