blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jan 21, 2011

Soalan Nombor Dua Puluh Enam





Day 26 : What you think about your friends


aku ada ramai kawan dan kawan-kawan aku sangat baik. seronok kawan dengan diorang. memang complete sebab aku ada kawan tempat aku mengadu, kawan gelak sama-sama. ada jugak kawan yang layan aku lebih daripada yang aku harapkan. tapi ada jugak yang macam dah tak nak kawan dengan aku. tak message aku pon. lama dah. saja aku biarkan. tak semua benda aku yang kena mulakan dulu. kan kan? maybe dia busy belajar. aku pon paham. tak nak kacau orang.


aku suka makna seorang BEST FRIEND dari A-Z




susah nak cari best friend yang cukup ciri-ciri dari A-Z kan?




No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen