blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jan 25, 2011

Soalan Nombor Dua Puluh Lapan






Day 28 : A picture of you last year and now,how have you changed since then?



dahulu




sekarang




banyak jugak aku berubah kan? dulu, aku debab. kat pipi memang nampak berubah dari gambar dulu dengan sekarang. tak best gila jadi kurus. habis semua seluar aku longgar. pakai tali pinggang pon londeh jugak. ngahahaha. pastu dulu macam hitam je. selalu sangat keluar kot. sekarang dah duduk rumah diam-diam. jarang keluar main panas. muka dah cerah balik. hihihi. pastu dulu bahagia. sebab tu berisi sikit. haha. memandai la kan. sekarang pon bahagia jugak. cuma tak larat nak makan nasik banyak-banyak. berat badan aku turun mendadak. *sigh* susah nak naikkan balik berat badan. bila makan tak rasa kenyang pon. nasik tu pegi mana entah. haha. macam orang bercinta pulak. makan tak kenyang ~ podaaaaah! tido bukan main lena lagi. kehkeh.




No comments:

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen