blockquote:hover { background:url(http://mycutegraphics.com/backgrounds/flower/flowerbg119.gif)repeat left bottom ; border: 2px dashed #000000; }
thanks sudi singgah blog ni. jom exchange link. kau jenguk aku, nanti aku jenguk kau balik. =)

Jom Exchange Link

Jan 10, 2011

Soalan Nombor Dua Puluh Empat






Day 24 : A letter to your parents





Assalamualaikum. ke hadapan mak dan yayah yang tercinta. Salah satu tujuan awien menaip surat ni untuk mak dan yayah sebab awien kena jawab soalan nombor 24 hari ni. kalau tak, memang takde surat pon untuk mak dan yayah dari awien. hehe. pertama sekali, awien nak ucapkan terima kasih kerana mendidik dan membesarkan awien sehingga sebesar ini. terima kasih dengan didikan yang sempurna yang diberikan oleh mak dan yayah. terima kasih untuk segala makan dan minum yang terlebih-lebih. syukur alhamdulillah. berat semakin naik dengan makanan yang diberikan.


awien jugak nak ucapkan terima kasih sebab telah menjaga awien ketika awien kurang sihat. terima kasih untuk ubat-ubatan yang mak yayah belikan untuk awien. hari ni ubat dan vitamin awien dah habis. mak dan yayah kena belikan lagi. beribu-ribu wang yang mak yayah keluarkan untuk awien, terima kasih sangat-sangat. sukar untuk awien membalasnya. mak dan yayah, jagalah kesihatan. awien tak apa-apa. kadang-kala, awien yang sihat mak yayah risaukan. =='


mak dan yayah, awien mintak maaf sebab awien tak dapat sambung sem 2 skarang. awien perlukan rehat lagi. tapi kan mak, yayah, awien rasa macam malas nak sambung balik kat UiTM. nak tukar kos dan tempat belajar boleh tak mak? *agak-agak korang, aku kena penampar tak kalau aku tanya mak ngan yayah aku camni? * awien bosan la belajar akaun, mak! akaun tu susah sangat. pening main tekan-tekan kalkulator tak dapat-dapat jawapan. akaun tu dah la panjang lebar. lepas tu kena imbangkan akaun-akaun tu sume. leceh betul la akaun ni. hahaha


mak, yayah, awin rasa tak nak taip lagi surat ni panjang-panjang. sebab awien tau mak ngan yayah takkan baca pon surat kat blog awien ni. malah, mak dan yayah tak pernah tau awien ada blog. hahaha mungkin. soalan hari ni sebok je suruh aku taip surat untuk mak ngan yayah aku. nak taip ape je? dah la mak yayah aku tak baca, tapi karang kakak-kakak aku yang baca. mampus aku ==' . begitulah surat untuk mak dan ayah aku. terima kasih. sekian. assalamualaikum. teeeheee ~




2 comments:

dyg said...

awien..
cmne nk wt title entry yg cantik dan shumell mcm awien?
leh ajar?hehehe..

AwiEn said...

uhuk.. xtau la. tulisan title entry ni mmg camni. ;D

 

Blog Template by Hajar Nur Azureen